woensdag 24 mei 2017

ROI bij Genesis Mining

Return on Investment met Genesis Mining


Als je mijn blog al een tijdje volgt weet je dat ik de fan van Genesis Mining ben. Ik heb al velen Mining-platforms geprobeerd en dit is voor mij de duidelijke winnaar (snelle klantenservice, eenvoudige gebruikersinterface, dagelijkse uitbetaling, dagelijks uitbetaling, betrouwbaar, duurzaam).

Een aantal mensen vroegen mij over mijn ROI, dus ik heb besloten een aantal getallen met jullie te delen zodat je je eigen conclusies kunt trekken.

Hoeveel geld verdien ik met Genesis Mining?

Ik ben gestart met een Hashrate van 6,4 TH / S, die je ongeveer 860 USD zal kosten (idien je mijn kortingscode SP12V8 gebruikt). 
Hier is de uitbetaling in januari 2017:
  • 0.00213061
  • 0.00209107
  • 0.00206448
  • 0.00210628
Laten we dit een gemiddelde van 0.0021 BTC noemen, die vandaag ongeveer $ 4,8 waard zou zijn.
Ik heb meerdere accounts, maar deze is geopend op 01-2017. In 5 maanden heb ik dus een totaal verdiend van 5 x 30 x 0,0021 = 0,315 BTC. Een totale waarde van $ 735. En dit is slechts in 5 maanden!

Dit zou betekenen dat ik in 6 maanden break-even zou spelen, en alles daarna is pure winst.

Natuurlijk is het niet zo simpel als dat. Als de moeilijkheid van Bitcoin wordt verhoogd zal de uitbetaling ook lager worden. 
Nu, sinds Bitcoin alleen maar blijft stijgen gebeuren er twee dingen. Allereerst, als BTC meer waard is je uitbetaling uiteraard ook meer waar sinds dit in BTC is. Maar het tweede punt wordt weleens over het hoofd gezien. Omdat electriciteit en onderhoudskosten fixed kosten zijn gaan deze relatief gezien omlaag, waardoor je dus meer BTC overhoud.

Is Genesis Mining nog winstgevend?

OK, het verhaal hierboven ging over januari 2017 en de uitbetaling hierin.
Laat me nu vandaag de cijfers opnieuw uitvoeren, zodat je een gevoel krijgt van hoe veel de moeilijkheid verandert in de tijd.

Uitbetaling in mei 2017:
  • 0.00213892
  • 0.00208977
  • 0.00208404
  • 0.00200499
Zoals je kunt zien is de uitbetaling vrijwel hetzelfde. Het kan met een gemiddelde van 0,0003 BTC per dag zijn gedaald, maar de betaling is nog steeds hoog en zeker het geld waard. 
Eerder deze week heb ik nog een extra 5 TH/S gekocht omdat ik geloof dat ik er geld mee zal verdienen in de toekomst.

Korting op Genesis Mining

Vergeet niet mijn code te gebruiken voor 3% korting op al je aankopen bij Genesis Mining.
De code is: SP12V8

Happy mining!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten